2011. április 8., péntek

Tájékoztató.

Jézus Úr Isten :)
Nagyon régóta nem írtam és röstellem is,hogy közel majdnem eltelt egy év....Hihetetlen.
Azt hiszem valóban tartozom nektek annyival,hogy befejezzem ezt a történetet,de igen Emi kérdésedre a válasz,befejeztem az írást.Az iskola jött és hát muszáj volt.
Érettségi előtt állok,de szégyellem,hogy nem fejeztem be.Ígérem ennek eleget is teszek,hátha jobb kedvre derítelek titeket :)
Tehát rajtolok a 25-dik résszel,hogy hátha vevő lesz rá valaki még :)
emailemre várom a leveleiteket az írásaimmal kapcsolatban : nauticalstarliker@gmail.com.

Ezerköszönet :
Rijjah.

6 megjegyzés:

  1. Siess a fejivel!
    Puszi: Ancsi

    VálaszTörlés
  2. szija Rijjah:D
    én már mondtam neked, hogy nagy rajongója vagyok az írásodnak, de azért most is elmondom, nehogy elfelejtsd:D:D
    Örülök, hogy újra felbukkantál és hozod az új részeket:D
    Persze sajnálom, hogy ilyen kevés időd van az írásra:( érthető!! Sok szerencsét az érettségihez:D
    és persze nagyon várom az új részt

    VálaszTörlés
  3. Sizasztok Lányok! El sem hiszitek mennyire jó érzés ezt olvasni,hogy van akit még érdekel a sztorim :) Megjegyezném,hogy egy ideje már egy másikon töröm a fejem,igaz ez már nem a Twilight-os szereplőbrigáddal,hanem egy egész más lenne,saját karakterekkel...de vámpíroskodás megmaradna :) Nem tudom,remélem sikerülni fog.
    Imádlak titeket :) <3

    Rijjah.

    VálaszTörlés
  4. Szia Rijjah!

    Sajnálom, hogy nincs időd az írásra, de hát a suli fontosabb. Sok sikert szeretnék kívánni az érettségihez és hát várom nagyon a fejezeteket! :)

    VálaszTörlés
  5. Szija Rijjah:D
    meglepetés vár rád, nálam:)
    www.taylor-fanfiction.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nagyon jól írsz. Ezt a történetet folytathatnád, pont a legjobb részénél hagytad abba! Remélem befejezed a műved.

    VálaszTörlés